Merhaba arkadaşlar bugün keseyi gördük çok şükür.
Fakat doktorum kesenin aşağıda olduğunu söyledi ve düşük tehliken var dedi. Kese istediğimiz yerde değil önümüzdeki hafta kalp atışı için geldiğinizde inşallah güzel yere yerleşir dedi. Benimle aynı durumu yaşayan ya da bilgisi olan var mı?