Balimbebek44 30+3 haftalık bebeyim saçım baya bir uzadı. Hurafelere inanmam ama insan yine de korkuyor gebelikte saç kestirmek iyi değil diyorlar, evde kendim kesmeyi düşünüyorum açıkçası. Aramızds kestiren oldu mu hamileyken falan bir zararı var mı acaba🤔
Mysmrt Balimbebek44 bilimsel olarak hiçbir sakıncası yok kuzum 8aylığım iki kere kestirdim bi şey olmadı 😄
Cnskose Balimbebek44 valla ben kestirdim hiçte öyle şeylere inanmayın boya olsa neyse sağlıksız ama kesim birşey yapmaz bence inanmayın🤩
Pearl123 Bende kestirmek istiyorum ama çevremdekiler kestirme diyo. Aslında saçma geliyo tabiki ama yinede insan etkileniyo 🥲