Kızlar 11 haftamda kanamayla ultrasona girdim. Hem kesede kanama alan vardı, hem de rahim ağzı 30 mm. Kısa dediler. 4 gündüe hastanedeyim kanamam durdu. Yarın ultrasona giricem yine. Doktor kısalma varsa dikiş atarız dedi. Böyle durumla rastlaşan oldu mu?