Aysenur-345 Herkese selamlaaar, 9 haftalık gebeyim.Henüz doktor bulamadım.Avrasya hastanesi Atilla Bey’e gittim açıkcası pek memnun kalamadım.Medistanbul Halise yolli düşünüyorum ama önerilerinize açığım. :)
mrsperaa Aysenur-345 ben Avrasya hastanesi Mete Sarıözkana gidiyorum memnunum tavsiye ederim kesinlikle. Siz sormadan herşeyi anlatıyor bi muayene süresi 45 50 dakika sürüyor. Onun dışında duygu hastanesi yeşim ve saide hanım var omlarında iyi olduğunu duydum ama yogun oluyolarmıs
Sudek Ben duygu hastanesi Yeşim hanıma diyorum. Geröekten çok memnunum. Sadece çok fazla sıra oluyor. Ancak Yeşim hanım herşeyi güzelce anlatıyor en ince ayrıntısına kadar. Özelden de her sorumu yanıtlıyor