Kızlar 30 haftalık olduk hala hastane ve dogum ucretine dair hic bisey konusmadik yilbasi oncesi muayne ucretine 500 den 650 ye cikmisti simdi 800 oldu ben dogumu dusunemiyorum fiyat falan hic konusmadik sadece zam konusuyoruz icim sogudu doktordan siz olsaniz ne yapardiniz nolur fikirlerinizi paylasin