Esra_gul cisem_96 canım bende 4 aylık hamileyim benimde hiç karnım çıkmamış ve bebeğin oynadığını hiç hissetmiyorum Bile 😂
CaglaArtul cisem_96 benim bi çıktı tam çıktı valla yapısal sanırım 🥴17+3 den selamlar bugün Kızım olacağını öğrendim 🧚🏻♀️
2022bebeki cisem_96 İç karinla alakali 32 den sonra hafif top gibi belirdi. 37 de hamile olduğumu bol giysem hala anlayan yok🤣
busragil CaglaArtul ben de normalde zayif bir insanim, 14. Haftada bile karnım baya belliydi, herkes 5 aylik mi ahahahha falan diyordu 🙄 bence de yapisal ya şuan 17+3 teyim bence 6 aylik icerdeki😀😀 Benim de kizim olacak, sağlıkla gelsin miniğiniz💜
Bentu 17 haftalık. Benimde çıktı 5kilo almışım bu zamana kadar. 53le hamile kaldım. Bence de yapısal.
gulsumd1 cisem_96 benim 15 hafta karnım çıktı ama daha hareket hissetmiyorum :) ama iç karınla alakalıymış normal olabilir
Ebrulicee Ben de 18 haftalık hamileyim pek çıkmadı dışarıdan bakınca anlaşılmıyor. 5.aydan itibaren büyüyormus
minikmucizemmmmmm cisem_96 bende 17 haftalığım kendim fark ediyorum çıktı göbeğim. Normalde zayıfım belkide ondan belli oluyor😊
ilaydacemiko cisem_96 evet ben fetal DNA yaptırdım çok erken erkek olduğunu öğrendim. Bu arada daha sonra ultırasonda da 17. Haftada belliydi cinsiyet
burcu-snb1 15+4 günlüğüz. Benim göbeğim erkenden belli oldu. 49 la hamile kaldım. Şuan 56 kilo olmuşum. Doktor hızlı gittiğimi söyledi🙈 20 gün önce kontrole gittiğimizde erkek demişti. Pipisi ve torbaları demişti. Dün baksa doktora kontrole gittik bacak arası boş kızın olacak dedii.