22 haftalıgim Sabah kalktığımda çok sıkışmıştm lavaboya gittm sağ tarafımda çok ağrı oldu kalkamadm sonra çıktım ağrı devam etti dogrulamadm sağ böbrek tarafim çok ağrıdı hafiften sırtıma doğru oldu geçti sonra uzandm ağrı az az devam etti geçti ama az önce lavobya geçtiğimde tekrar aynısı oldu sizce bu nedir zararlı mı bebeğe zarar verir mi