Ezgikiran 13 haftadayz dr bugun kan ilaci d vitamini magnezyum yzmis.vitamin yazmamis vitaminde yazmasi gerekmiyor mu
May05 Ezgikiran eskiden kullandığın vitamini bırak mı dedi canım ? Sadece bunları mı içecekmişsin bir de senin kan ilacın hangisi bana ferrum verdi doktorum küçük şişe sıvı
s100516 Ezgikiran ben 12+5 im dün gittim bana sadece vifolic yazdı. Tiroid ilacımla vifolic kullanıyorum yani
myangelson Ezgikiran vitamin zaten bu yazdıkları ben de onları kullandım ayriyetten balık yağı vardı 12. Haftadan sonra bir farklilik yok yani canım
Melekavsr Ezgikiran banada folik asiti bıraktırıp d vitamini kan ilcı ve magnezyum verdi sanırım yeterli oluyo
Esraod Coledan(d vitamini) ,decavit(multivitamin) ve demir hapı verdi bunları kullanıyorum ek olarak kışın grip için propolis(beo marka damla şeklinde) kullanıyorum.
Ezgikiran myangelson tesekkur ederm gyno feronda b12 folik asit yaziyor evet ama ilk gebeligimde hem onu hem decavit yazmisti o yuzden cok yogundu acaba unuttu mu dedm😃
myangelson Ezgikiran onda çok az folik asit var ya bende o ilacı kullandım d vitamini unuttum ama hangisi olduğunu 😄 unutmamistir canım ya o kadar da değildir herhalde 😄
Ezgikiran myangelson bende bir saglik ocagina sorucam bakalm normalde ayri bir vitamin vermesi lazmdi.aslinda😊
Ezgikiran myangelson İlk gebeligimde yine ayni doktordu gyno ferro sanol verdigi halde decavitte vermisti.suan sordugum herkeste vitamin iciyor kan ilaci yaninda
myangelson Ezgikiran decavit d vitamini değil mi zaten başka bir d vitamini vermiştir ki yukarda d vitamini verdi diyorsun bana da damla şeklinde d vitamini verildi baktım şimdi decavit falan verilmemiş