elvinimmm ben oda takımını, anne yanı beşiğini, bi Kaç zıbın ve 1 tane 5 lı hastane çıkışını, ıvır zıvırını oyuncak önlük vs. Aldım ana kucağını pusetini baby nestini aldım geri kalan en gerekli. Şeyler duruyor daha şubat sonu başlıcam onlara kaynımın düğünü var o yüzden sizce geç kalır mıyım?