Damladamla45 ben hastane odası için tül aldım. Bu gelin arabası falan süsleniyor ya o tüllerden 5er metre bir krem bir açık pembe. Kapıya dikey olarak iki şerif şeklinde bağlayacağız ortada da kendi yaptırdığım kapı süsü olacak🥰başka bişey düşünmüyorum, ikram olarak da çikolata sipariş vereceğim