annesiylebali Hazal44 bence çok güzel olmuş kalbinizi ikiletmeyin hiç sağlıcakla gelsin yakışıklı, güzel annecim ♥️
Semanur-51 Hazal44 bende 26 haftalık hamileyim inşallah bizde Yusuf Kaan koycaz bence çok güzel isim yiğit Kaan ve Yusuf Kaan arasında kararsız kaldık Yusuf Kaan koycaz nasip olursa 😇
Denizalkan Yusuf bnm ilk oglusumun adı. Ben çok severim erkek çocuğunda Yusuf ismini. Bence çok da yakışmış kaanla birlikte. 🙂 Adıyla büyüsün miniginiz
Hazal44 Fadimegll321 Ali kağan mı Ömer kağan mı Yusuf kağan mı Asaf kağan mı Emir kağan mı Selim kağan mı
Zuzuu86 Dikkatimi çekti burda görünce bende Mehmet Kağan koyucam inşallah şu Kağan konusu çok konusuluyo ben ismin orjinalı Kağan diyorum öyle koyucam dıyorum eşim çocuklar işte bazıları Kaan koy felan diyo🙈 sende araştırarak mı koyuyosun canım Kağan’ı ☺️
Hazal44 Zuzuu86 evet Can’ım gerçeği kağan orta yumuşak ğ olduğu için eltim biraz dalga geçti ama takmıyom orjinali kağan
Zuzuu86 Hazal44 Ya bende taktığından değil de hani böyle bısey yoksa Kaan da olabılır benim için o açıdan sordum canım