Minikkuzum2 Kızlar sezeryan olalı bugün tam 22 gün oluyor. Sağ tarafta dikişin olduğu yerde bir ağrı başladı bugün. Göbeğim dikişin üzerine sarktığı için tam iyileşme olmadı mı bilmşyorum. Benzer durumu yaşayan var mı
inci_tanesi Minikkuzum2 Bana doktorum alt karnın kalmış diğer sezeryandan gelirken mutlaka korse getir enfeksiyon riskin yüksek olur dedi ameliyat sonrası hemen takabilir miyim bilmiyorum ama aldım koydum bavuluma
Fatmanur__ Minikkuzum2 benimde öyleydi sağ tarafım ağrıyordu şu an 3 aylık oldu bebeğim ama o karında ki ağrılar kolay kolay geçmiyor maalesef hala devam ediyor
Minikkuzum2 Fatmanur__ teşekkür ederim içimi rahatlattın. Aslında bu ikinci sezeryanım ama insan unutuyor ilkinde ne olduğunu. Panik oluyor dikişlere birşey mi oldu diye.
Minikkuzum2 myangelson bende de durum aynı. Bir gün oluyor hiç bir şeyim yok. Gün geliyor Burda yazdığım gibi dikişlerde batma acı oluyor. Sanırım normal
myangelson Minikkuzum2 evet normalmis canım akinti kanama vs olmadığı sürece ya da çok aşırı zorlayan bir ağrı olmadığı sürece bir sıkıntı olmaz