Merhaba tecrübeli anneler ve yeni anne adayları 😊 doğumuma kısa bir süre kaldı bir çok şey tamamlandı yalnız göğüs pompasına çok para saçmak istemeyen biri olarak kafam baya karışık neyi tercih etmem gerektiğine karar veremiyorum. Lansinoh 2 Li pompa elektrikli 1200 TL civarında. Baby plus 2 Li elektrikli 600 TL. Her ikisi içinde olumlu olumsuz yorumlar var alıyım evimde kalsın istyrm. Sizin tercihleriniz ne oldu acaba