Mucizelerim_06
Kızlar merhaba daha önce yine yazmistim 21 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim önce ödem topluyor bebbek demişlerdi en son gittiğimzde doktr kalp kapakcginin aşagıda olduğunu ve kalbinin biraz büyük oldugunu söyledi ve bebegin dayanamayacgini söyledi böyle.problem olup.bebegini saglıklıca kucağına alan varmı acaba 😔😔