Merhaba arkadaşlar hamileliğin başından beri bebeğin eşi aşağıda denildi 7 yaşında kızım var . 32+3 olduk doktor hastaneye yatırmak orda takip etmek istiyor ben kızım olduğu için pek istemiyorum kanamam daha olmadı çok şükür ama hastaneye yatmayarak ta risk mi alıyorum . Sizlerde durumlar nasıl