Falancahanim bende 7+3 hamileyim dün kontrolüm vardı herşey yolunda dedi doktorum. 4. Haftadan beri lekelenmem oldu doktorum yatacaksın asla iş yapmayacaksın, sadece tuvalete kalkacaksın ve 2,5 lt su içeceksin dedi. Ayrıca progestan fitil ve iğne kullanıyorum. 3-4 gündür lekelenme yoktu dün doktordan gelince tekrar başladı sol kasık ağrısıyla😕 insanın canı sıkılıyor gerçekten. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin. 🙏🏻