Kızlar merhaba ben daha nişanlıyken bi rahatsızlığımdan dolayı bebeğim olmaz diye düşündüğüm dönemlerde anneannesinin mezarına gitmiştik orda birden içimden birgün kız çocuk nasip olursa adını koyacağım dedim ismi kötü değil iki isim düşünüyorum zaten katıcam ama sormak istediğim şu ki bir kaç yerde okumuştum çocuğun kulağına ismi okunurken iki ismi okunup kimlikte tek isim yazılıyor Böyle yapan çevresinde katan oldumu yardım edin lütfen.