gulsumd1 kızlar merhaba ben 15. haftanın içindeyim park beşik bebek arabası yatak yatak örtüsü puset işte kaba denebilecek her şeyi aldım. bime sallanan bi şey gelmişti adını bilmiyorum kusura bakmayın onu da aldım :D sanırım araç koltuğu almayacağım en azından bir süre kararsızım bu konuda :) kıyafet hariç kıyafetleri annemle hallederim ama onun dışında almam gereken neler var atıyorum emzik biberon uyku arkadaşı vs kesin al çok lazım oluyor dediğiniz şeyler nelerdir. İlk gebeliğim tam olarak neye ihtiyacım var bilmiyorum. Cevap verenlere şimdiden teşekkür ederim :)
gulsumd1 gulsumd1 ay lütfen cevap verin büyüklere göre bazı şeyler çok gereksiz gelebiliyor bende hiç bilmiyorum :)
pamukprensesss gulsumd1 bana bir kaç kişi emzirme yastığı al çok rahat oluyor demişti. Annelere göre gereksiz ama aldım ben 😂 6 aylık bebeği olan arkadaşım görünce keşke bende alsaydim dizlerim kırılıyordu emzirirken ne kadar rahat mış dedi. Emzik ve biberon almadım henüz o an ihtiyaç duyarsam alırım biberonu. Emzik de Philips alıp koyacağım.
Kelebekk-0307 gulsumd1 bence kesinlikle reflü yatağı da almalısınız gereksiz olduğunu düşünenler de var ama bizim elimiz kolumuz olmuştu kızımda hic kusma şikayeti vs olmadi bize cok iyi gelmişti onun dışında yanimda da rahatça yatiriyordum yüksek olduğu için korkmuyordum burun aspiratörü ateş ölçer gibi şeyler olmalı bence biberon tavsiye etmem onun yerine şırınga ya da kaşık biberon daha sağlıklı olur ilk etapta bu tür şeyler bebeklerde meme reddi yapiyor kafa karışıklığı yaşıyorlar çünkü hastanelerde de hiç kimse istemiyor en azından benden istemediler yani aksine çok gerekli değil demişlerdi
gulsumd1 pamukprensesss emzirme yastığına bakayım hemen :) emzik avents almayı düşündüm bende biberonu sanırım bazen hastaneden istiyorlarmış onun için gerekli mi acaba diye düşündüm :D
pamukprensesss gulsumd1 bende avents düşünüyorum. Mutlaka bak emzirme yastığına. Aslında başlarda biberon almayı düşünüyordum ama arkadaşımın çocuğu biberonla emerken Çok fazla süt geldiği için annesinin göğsünü emmeyi bıraktı yani göğüsten gelen sütle biberondan gelen süt hızı birbirini karşılamadığı için 6 aylıkken emmeyi bırakmıştı mümkün olduğu kadar biberon kullanmayı düşünmüyorum ama oldu ki o an hastanede istediler lazım hemen bir eczaneden alıp kullanırız sonrasında kullanmaya devam etmem diye düşünüyorum. Tabi hayırlısını olsun inşallah sütümuz gelir hiç gerek kalmaz.
Asyabuse Öncelikle araba koltuğunu bende hemen almayı düşünmüyorum çünkü puset var onu arabaya emniyet kemeriyle bağlayıp kullanılıyor. Emzik aldım hemen alıştırmayı düşünüyorum bende philips aldım. Benimkiler ikiz olduğu için ben göğüs pompası da aldım tek gebelik için gerekliliğine bir şey diyemem. Burun aspiratörü alabilirsin bebeklerin burunları tıkanıyor malum ve ağızdan nefes almayı bilmiyorlarmış ilk zamanlar o yüzden sürekli açık tutmak gerekiyormuş. Kulaktan ateş ölçerler doktorlar tarafından en önerileni, emzirme yastığı alırsan rahat edersin, reflü yatağı öneriyolar ben aldım ama almayan gerek yok diyeni de çok, başka da öyle ayy bunu al mutlaka denicek bir şey yok bence mağazaların olduğu bi yerde yaşıyorsan iki dklık iş almak veyahutta internetten 2 günde geliyor ben o yüzden çok doldurmadım her yeri
gulsumd1 pamukprensesss inşallah o zaman bende aldırırım hemen isterlerse bi biberon almayayım gerek yoksa :)
Edafmo gulsumd1 biberon emzik, emzirme örtüsü yastığı, gümüş kapak, elektrikli tekli göğüs pompası, banyo küvet seti filesi lifi, burun aspiratörü, ateş ölçer, pişik kremi