Bebek2_ 38+6 haftalık hamileyim ve bebeğim 3.800 dü eger almadıysa normal doğum yapmak istiyorum ama çok kilo alıyor nasıl kilo almasını durdurucam yada kilo verir mi anne karnında bilmiyorum tek başıma olduğum için sezaryen istemiyorum bebeği kilolu olanlar var mi
2022bebeki Bebek2_ Bebek kilo alsin istemiyorsaniz sizin beslenmenizi dizginlemeniz gerekiyor. Karbonhidrat, şeker, meyveyi biraz daha sinirli tüketmenizde fayda var. Daha çok sebze ağırlıklı beslenebilirsiniz
Bebek2_ 1Gunes evet biliyorum ama bebegin geleceği yok daha kanala düşmemiş bile 4 ü geçecek kiloda dedi çünkü geçen cumartesi 3 800 dü cumartesi tekrar kontrolüm var geçtiyse sezaryenle alacaakk
1Gunes Bebek2_ görümcem 4100 gr ile kızını doğurmuş şimdi doktor 4300 e kadar normal doğurursun demiş ama bilemiyorum inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız. Gorumcem şu an 36 +6 haftalık 3580 gr 50 cm bebek doguma kadar 4500 görür muhtemelen
Bebek2_ 1Gunes ne güzel bizim doktorumuz kendine guvenemiyor sanırım 4 üzeri sezaryen alıyorum dedi umarım geçmez diye dua ediyorum
1Gunes Bebek2_ inşallah kuzum sezeryan kolayına geliyor doktorların. Sezeryan planlı doğum normal doğum senin isteğine bağlı ne zaman bebek gelirse o zaman doğum baslicak
Bebek2_ ilkin41 tek başımayım diyorum anlayabiliyorsunuzdur umarım bunu ilk doğumum olacak ve tabiki de kendimi de nasıl bebeğime daha rahat bakabilirim ilgilenebilirim diye düşünmek zorundayım ve sezaryen ağrılı süreç dedikleri için ben nasıl olacağını bilmiyorum sağlık için benden daha iyi düşünemezsiniz zaten çocuğumu
Bebek2_ 2022bebeki hepsini fazlası ile yapıyorum hatta kendim her gittiğimde sürekli kilo vermis olarak gidiyorum doktorda şaşırıyor 🤗
2022bebeki Bebek2_ Bebeği kilo aldiran besinlerden kaçının o zaman🤣🙈 porsiyon kontrolü ile beslenebilirsiniz ben bunu yapıyorum en başından beri.
ilkin41 Bebek2_ bende tektim pandemiydi ve sezeryan oldum hemde kızım prematüre doğdu 34+2. Valilikten izin çıkmadı. Bir tek eşim yanımdaydı onu da odaya almadılar 2 kişilik odada yandaki hastanın yakını baktı bana ve çocuğuma. Ki kızım 2200 gram doğdu.Yani anlıyacağınız rabbim size vermiş ne güzel kilosu haftası iyi eşinizde vardır muhakkak. Neyse keşke ben sizin durumunuzda olabilseydim en son düşünceğim şey doğum şeklim olurdu.
Bebek2_ 2022bebeki ah hepsini yapıyorum gerçekten hayatımdan tatlıyı çıkardım resmen kaç aydır yediğim yok meyvede aldırıyor diye onuda bıraktık doktor ilaçları da bıraktırdı bebeğim zaten kilo olarak hep önde gitti hiç haftası ile eşit gitmedi en sonunda geçen hafta 500 gr almış ben ise 1 kilo vermişim çok şaşırdık duruma doktorumla 😀😀
2022bebeki Bebek2_ Bizimki de öyle 2 haftalik bir kilo ondeligi var en başından beri ama ben dikkat edince almasi yavaşlıyor 🤣 Ben de şaşırdım gerçekten alacağı var demek ki bebitonun saglicakla gelsin🐣