baby3_ Feyza4 Şirin ❤️ narin ❤️ ama ben ikinci kıza sandım ikisi uymuyor . Şirin başlı başına çok güzel bence
Feyza4 baby3_ 😁🤭yok tek bir bebegim olacakta anne baba olarak ortak karar veremedik iki isim koyacağız o yüzden uyumlu isim sormak istedim