cansualisa Spinal sezeryanımı oldum aşırı pozitif o kadar güzel geçti ki ekip zaten bir harikaydıııı Allah’ıma Şükürler Olsun teyzeler hepinizden Allahrazı olsun🌺💕🙏🙏🙏🙏 hiç korkmayın vallahi o kadar rahat güzel ki kızlar 🌺💕🥰
Eldgrn cansualisa ay çok sevindim yaaaa ♥️♥️♥️♥️ rabbim kaza bela vermesin ayağına taş degdirmesin maşallah sübhanallah
nlrsena cansualisa yaa çok sevindimmmm hayırlı olsun ☺️🥰💗 Allah analı babalı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🌸💗 darısı bizim başımıza 💗 en kısa sürede toparlanırsın inşallah 😘😘🥰
siyahinci3 cansualisa Hayirli olsun gözünüz aydin..Boyle pozitif seyler duymak bizi motive ediyor..😍Doguma gunler kaldi ..Kötü hikayesi olan yazmasin bizi endiselendirmekten baska bir ise yaramiyor🤭
cansualisa siyahinci3 yok kuzum inan ki hiç korkulacak gibi değil boşuna stres yapmışım harika geçti hibçşşş anlamıyor musun süperdi süper🌺💕🤲
siyahinci3 cansualisa coookk sevindim insaallah benimkide oyle gecer son 15 gün 🥺ve ilk defa spinal olacağım
cansualisa siyahinci3 hayır kuzum yok rahat ol yeter illalş ağrı oluyor benim başladı mesela belimde ama şükür en zorunu geçirdim bunları da kolaylıkla atlatırım bebeğim direk emdideeee kahve bol al su komposto şekersiz Spinal olucaysan eğer
Marly21 Gözün aydın canım benim benim de 2. Gebeliğim ve 2. sezeryanım olacak bana da dua etmeyi unutma güzel anne 7+1iz Biz bugün kalp atışını duyduk
Kalbiimde2can cansualisa Ayyy masallah hadi gözünüz aydin allah anali babali büyütmeyi nasip etsin insallah 🥰🥳❤❤❤❤❤❤
2melekannesi___ cansualisa allah analı babalı büyütsün inşallah canım darısı başımıza inşallah saglikla bizde Aliriz dua et bizlere
AzraFarah cansualisa böyle doğum okumak ne güzel sağlıcakla büyüsün inşallah. Birinci doğumunuz nasıl oldu,o da mi spinaldi
teachervera cansualisa Ay hadi gözün aydın canım hep aklımda idin acaba doğum yaptı mı nasıl diye. Bebiş nasıl canım Allah analı babalı büyütsün inşallah ❤️