Kızlar 39+3 günlük hamileyim. 38 haftalıkken bebeğimin kilosuna 3350 demisti doktor. Az once kontrolden ciktim 3250 dedi. Hocam gecen hafta bu şekildeydi diye sorduğumda değişkenlik gösterebilir dedi. Aslında özel takipliydim ve devlete geçtim. Bunları söyleyen devlet hastanesi. Son haftalarda cocuk kilo verebiliyor mu yoksa yanılıyorlar mi acaba, böyle bir durum yaşayan bilen var mı neden düşüyor bebeğimin kilosu acaba 🥺