Bug-lem54 20+4 teyiz cumartesi 21 de doktor kontrolümüz var midem hala bulanıyor prilamı 1e düşürdüm ama hamileliğin rahat zamanlarındayım başlarda bulantılar falan çok zordu.. karnım da biraz erken çıktı galiba taşımak yük oluyor bazen bedenimi 😂 hareketleri hissediyorum falan güzel geçiyor kızımla ❤️ Allah hepimizi sağlıkla kavuştursun meleklerimize 🌸