Kızlar 33+3 günlük hamileyim.32 de çalışır raporu verdi doktorum ama kendini çok yorma çok ayakta kalma dedi çünkü plesentam rahme yakınmış.Sizce napsam bu haftayı bitirince ayrılsam mı vicdanen rahat olamıyorum, bi yandan da çok yoğun çalışmıyorsun biraz daha sabret izinlerini sonraya aktar diyorum kendi kendime