11+5 hamileyim. Öğretmenim. Oturuyoruz teneffüste öğretmenler odasında bi arkadaşım 2.çocuğuna hamile kalan ve aramızda 3 ya da 4 hafta kadar olan başka bi hamile arkadaşımızı işaret ederek onun karnı çıktı senin neden çıkmadı diye sordu. Bende mi anormal bi durum var anlamıyorum ilk hamileliğim bebeğim gelişmediği için sonlandığından çok rahatsız oluyorum böyle sorulardan. Sizinde fikrinizi almak istedim arkadaşlar 11+5 de çıkması mı gerekiyor büyümesi mi gerekiyordu karnımın😞🤷🏻♀️