Mrvhsyn25 Kızlar selam adet döngüsünün geciktiğini adetin bittiği tarihten mi hesapliyoruz yoksa adetin başladığı tarihten mi
momyy__ Mrvhsyn25 canım mesela ben 27 Kasım’da adet oldum 27 Aralık ta olmam gerekiyor du olmadım 28 inde bir gün geçmiş oldu test yaptım pozitif di başladığı günden hesaplanıyor yani
Tubatgn Mrvhsyn25 Adet döngüsü her zaman başladığı tarihten baz alınır aynı gebelik haftası gibi adetin ilk günü her zaman bu geçerlidir 🥰