Mertuba Referans aralığı <5.3 3. Hafta 5.4 -72 Değer 123 IU-L Yazıyor anlamıyorum lütfen acil biri yazabilirmi bana yani gebeyim dimi 123 değerindemi oluyor acil destek 🙏🏻🙏🏻
Mucizem33 Mertuba sanırım 4 haftalık falan hamilesin 10 ’ün üzerinde olunca beta değeri hamile demek hadi hayirli olsun 😍
Mertuba myangelson inşallah yani kaç oluyor bilmiyorum 8. Günde yaptırdım transferimin değer sonucu bu 10. Günde yaptırın dediler
myangelson Mertuba 48 saat sonra ayni yerde ayni saatlerde tekrarla canım düzenli artışa bakıyor doktorlar bende 100 lu değerle öğrenmiştim 48 saat sonra kan verdim düzenli artis görünce 1 hafta sonra kontrole gittim 5 haftalık falandı keseyi görmüştük
Rwerdst Mertuba canım 2 günde %60 dan fazla artış olması gerek. 2 katı olmasına gerek yok yani. Ama bunu beta değeriyle kimyasal bakmak için yapıyorlar tabiki. Bir de keseyle bakılacak. Onun içinde 1000-1500lü değerleri geçince özelde baktırabilirsiniz. Devlete gidecekseniz de 3000-5000 değerleri bulunca gidin bence. Daha temiz bir görüntü sağlıyor. Ben 131le öğrenmiştim☺️☺️ şuan 11+3üz. Hayırlı olsun. Umarım sağlıkla kucağınıza alırsınız ☺️ haftasına şuan sat ınıza göre hesap yapmanız gerekiyor. En son adet olduğunuz tarihin başı Sat oluyor. Hafta çok ileri vs ise bu durumda geç döllenme de olabilir ☺️
Mysmrt Mertuba evet şimdi gördüm sonucu hamilesin canım hayırlı uğurlu olsun iki gün arayla kan verip takip etmeyi ihmal etme🤗 benim sonucum da tam olarak böyleydi ama benim 2525 çıkmıştı ben bayağı yüksek öğrendim ama genelde senin civarlarda öğreniyorlar 20-30 la öğrenen var
Mertuba Cdem21 birde yarın yaptırıcam minikdugm3 sizin daha sonra yaptırdığınız beta sonucu ne cıkmıştı peki 123 iyi dimi yani
Mertuba Cdem21 inşallah canım yarın yaptırıcam normalde doktorum 10 günde istedi ben sabırsızlandım dün yaptırdım 🤷🏻♀️☺️
minikdugm3 Mertuba canım ben reglye 2 gün kala yaptırdığımda 143 tü sonrasında beklenen regl tarihinden 3 gün sonra yaptırdım 1286 çıkmıştı. 1286 değerini gördükten 4 gün sonra da doktora gittiğimde keseyi gördüm ama çok küçüktü. Keseyi gördükten 15 gün sonra yani 7 haftalıkken gittiğimde hem bebeği gördüm hem de kalp atışını duydum
Feyza4 Mertuba hamilesin 4 haftalık flndır o yüzden düşük çıkmış bi kaç gün sonra tekrar et testi yükselecektir