Hanımlar merhaba benim bir yakınım normal doğumun evet çok güzel bir deneyim olduğunu ama daha sonrasında bir kadın olarak da hayatımıza devam edeceğimizi ve vajinanın çok deforme olduğunu söyledi hatta diğer yakınım da onayladı öyle olduğunu
Sizce de öyle mi özel hayatımızda utangaçlık yaratacak kadar deforme oluyor mu?
Sonuçta gerçekten hem anne hem eş olacağız bu da önemli değil mi?