Evcilkoala selammm🥰
Kuzum benim 8 kaldı belirtim yok ama inşallah olmuştur mucizemi uzun zamandır bekliyorum . 1,5 yıldır uğraşıyorum öncesinde tüplerim tıkalıymış bilmiyorduk 🥹 ekimde rahim filmi çekindim daha hala bi gebelik oluşmadı . Normalde her ay 17.18 günlerde yumurtlarım bu ay öylesine 12.günde test yaptım pikti hemen havuç yedim 13.gün çatlama olsun diye . Eşim hastaydı değerlendirme yapamayacaktık . 8-11-17-18-20 şu an ki değerlendirmeler İnşallah bu ay yüzümüz Güler 🥹