Kucuk_melegim yani normal bence soğan, sarımsak, çemen vs yediğimiz zaman vücut o kokuları anında atamıyor birde hamilelikte koku hassasiyeti oluşmuştur ondan kokuyu olduğu gibi alıyorsunuz idrar yoluyla atıyorsunuz çünkü.. bana Çeşme suyu bile idrar gibi kötü kokuyor şuan. Hamileliğimin başını yazmıyorum bile kendim dahil herkesten ve herşeyden koku yüzünden tiksiniyordum😅 şuan klorlu çeşme suyu ve birkaç koku kaldı sadece midemi bulandıran ama o kadar 🌸