Ben 3,5 aylık iken kanama yaşamıştım. Hemen yapıldı test negatif çıktı akabinde kan uyuşmazlığı iğnesini de oldum. Kanama olduğu için erkenden yapıldı. Normalde 28. Haftada yapılıyor. Bebek doğduktan sonra da bebeğin kan grubuna bakılıyor eğer annenin kanını aldıysa yani negatifse iğneye gerek yok fakat babanın kanını aldıysa ki genelde pozitif oluyorlar 72 saat içerisinde yapılması gerekiyor.