Canan_bgrck Merhaba , gebeliğimin başından beri propycil kullanıyorum . Bende öncesinde de vardı tsh düşüklüğü , fakat sizinki oncesinde yoksa gebeliğe bağlı da olabilir,vücut değişiyor sonucta. Korkulacak bir şey değil hiç . İlaçlarınızı düzenli kullanın, kullandikca bulantı kusma kalmayacak . Rahat, keyifli bir hamileliginiz olur inşallah 🙏🌻