Kızlar geceden beri bebeğim çok hareketliydi aşağı baskı yapıp duruyordu uyutmadı. Bir ara uyumuşum şimdi yine uyandım bir karın ağrısı var ama kasılma falan yok. Gece bir kaç kez oldu ama düzenli bir kasılma değildi. Bu doğum sancısı değil diye düşünüyorum ama gece1 den şimdi sabah 6 geçmedi ne olabilir.