Rosense Merhaba, 36.haftamda karnımda çatlaklar oluşmaya başladı, çok üzüldüm. Doktorum burt’s bees önermişti ama 800 tl fiyatı var diye almamıştım. Hindistan cevizi yağı sürüyorum şu an. Başka öneriniz olur mu acaba?
minik_koala_ve_annesi Rosense hic catlagim olmadi hamilelik boyunca karnim puruzsuzdu alovera kremi suruyordum onuda her zaman degil 36 dogum yaptim catlak oyle cikti ortaya gene allahtan cok degil gobek kisminda belki 10 cizgi ama o bile suan beni rahatsiz ediyor