Ciciannecik Arkadaşlar e nabızda raporum 1 sene görünüyor . Ama eczacı 3 ay geçtiği için raporu yeniletmem gerektiğini söyledi . Bu yüzden iğnelerimi alamadım kaç gündür . Böyle bi durum varmı gerçekten ?
Essraanil Ciciannecik benim de aralıkta bitmişti raporum eczacı hazirana kadar uzatıldığını kullanabileceğimi söyledi canım tekrar kalmadı rapor almama tam alacaktım.istersen başka eczacıya sor tekrar
olmezbusra11 Ciciannecik ben 30+1im şuan 5.haftadan beri kullanıyorum iş yerindeki doktorun aylık olarak yazıyor gidiyor alıyorum böyle bı sorunla karşılaşmadım ben kızlar
Tugbaakcy Ciciannecik doktoruna yenilettir bende aynı durumu yaşayıp iğne alamadım yenilediler raporu öyle aldım. Aldığında da 10 kutu falan al ki sorun olmasın
momyy__ Ciciannecik ben geçen yıl oğlumda kullanıyordum sadece bir kere çıkardım 9 ay boyunca ignelerimi kapıya getirdiler başka hiç ugrasmadim
323832 Ciciannecik evet canım yenileteceksin raporunu idame tedavi diye yenilenecek 1 yıla çıkarıyorlar raporu benim öyle benim ilk rapor eylülde çıkmıştı aralıkta sorun yaşadım yeniletince 1 yila kadar uzadi
arirangg Ciciannecik Benimki de aynısını söyledi. İğnelerimi alabildim ama 6 aylık daha rapor çıkarmam gerektiğini söyledi. Bu raporların kodu değişti, o yüzden tekrar çıkarmamız gerektiği gibi bir şeyden bahsetti.
Allahkahretmesin1 Ciciannecik ben de 1 hafta önce doktorum 9 kutu yazmıştı ama 3 kutu verdiler Şubat’ta raporu yenilenemn gerekiyor dediler yeni genelge gelmiş sanırım 3 ayda bir raporu güncellemek gerekiyormuş doktorun öbür ay geldiğinde bakalım demişti benim de normalde temmuza kadar var raporum
heg33 Önceden yıllık alınabiliyomuş fakat şu an sistem değişmiş. Önce 3 aylık rapor veriliyor.Süre dolunca tekrar gidiyosunuz ve 6 aylık daha alıyosunuz 9 ayı tamamlamış oluyosunuz.
Lutfiye20 Ciciannecik ben 8 aydır kullanıyorum raporum var yeniletmedim de hiç süresini bilmiyorum 3 ay olsa bana da yenilet derlerdi
heg33 Lutfiye20 Hanımefendi 3 ay kullandıktan sonra 6 ay için yeniletiyorsunuz.Bu yeni çıktı.Bu çıktığında zaten siz 6 aylık dönem içindeydiniz.İlk3 aylık dönemde olsaydınız eğer yeniletecektiniz