19 haftalık hamileyim aynı ağrılar bendede var .Doktor plasenta rahime yakın ondan dedi bir sürü vitamin takviye verdi geçmedi.İdrar yollarımda enfeksiyon çıktı onun içinde iki fitil iki saşe kullandım.Hafiflesede tam anlamıyla geçmedi.Hiçbişey yapamıyorum çok ağrım sancım oluyo çok zor durum cidden