Merhaba kızlar, 37+1 oldum bugün. Fena yakalandım malesef, soğuk algınlığı sanırım.. bol bol çay içiyorum ama bir an önce iyileşmek istiyorum, bu halde sancımın tutmasından korkuyorum. Doğum öncesi bir çok kişi hastalanıyor diye duydum, yaşayan varmı?