Kızlar adetime 5 gün vardı sabah test yaptım negatif fakat gögüslerim kol altımdan itibaren sızlıyor, birde kokular çok agır geliyor ne zaman test yapmalıyım sizce belirti olabilir mi psikolojik mi bilemiyorum da birde varmıl gibi hissediyorum inşallah vardır evleneli 2 bucuk sene oldu artık 😔