Hanımlar merhaba sezeryan olucam Allah nasip ederse 5 gün sonra doğuma giderken makyaj yaptınız mı bi sıkıntı oldu mu normalde numaralı lens kullanıyorum onu doktora sordum lens takmamam gerektiğini söyledi makyajı sormayı unuttum sonuçta foto çekinicez güzel görünsek fena olmaz😂