Kızlar çok agrım oluyor bazen nefes dahi alamıyorum belim ve karnımın üstü aralıklı olarak agrı geliyor yarım saat 1 saat sürüyor ama ben ölüyorum duvarları kemiyorum desem yeridir bugun doktorada gittim 33 haftalık 2 kilo zayıf dedi nts de sancılar var biraz dedi devlet hastanesi pek bilgide vermiyor agrılarım benim 5 aydır böyle 2 güne bir oluyor anlamadım yardım edin bana ben nabayım 😶