Ben de kullanıyorum göbekten 4 aydır kullanıyorum morarma olmasını istemiyorsanız ; göbek deliğinin 4 parmak sağ ya soluna yapın ama yapmadan eti biraz toplayın yani sivilce sıkar gibi eti biraz yukarı doğru sıkın ve çok yavaş yapın iğneyi ben yaklaşık bir dakikada yapıyorum ağır ağır yapınca morarma olmaz bir de iğneyi yaptınız içindeki sıvı bitti hemen iğneyi çekmeyin o şekilde 10 saniye daha bekleyin sonra iğneyi çekin ve bir daha morarma nedir Unutun 😌 benim de ilki morarmıştı ama hemşire böyle anlattı ve ben 4 aydır bu şekilde devam ediyorum memnunum morarma yok hiç