Alparslanim29 10 sene sonra 3.tupbebek denememde bende hamileyim 5+4 henuz cok yeni kalp atisini duymadik daha 2 embriyo transferim oldu biri tutmasa kanama olurmuydu cok merak ediyorum 2side tutundumu diye
elt Bana da 2 embriyo transfer edilmişti biri tuttu ama kanama filan olmadı. Sağlıkla ilerlesin inşallah 🌸