Mrb bende 20 haftadayım Zeynep hanima gidiyordum bıraktım 2 aydır gitmeyi Nazan hanima geçen ay gittim ondada pek ilgi görmedim yoğunluktan mi bebek ne kilosu ne kalp atışı nede utrasyon çağıdi vermedi zaten sekterri bile gıcık bu kezde Figen hanım gidecem bakalım artık nasip