Merhaba Happy Mom kızları :)
Hamileliğimi öğrendiğim ilk andan itibaren hep normal doğurmak istedim enerjimi hep normale gönderdim :) hatta imajinasyonlar olumlamalar yaptım
Amaa bi sorun olursa asla illede normal olsun diye diretmeyeceğim dedim..
Doktorum kendi muayenesi olan çok tatlı bir bayandı hamile kalmadan önce tanışıp birlikte 9 ay boyunca yol aldık..
29 kasım 2022 38+2 deyken sabah 10:30 gibi kalktım hiç bir sancı yada her hangi bir belirti yoktu. Hatta aile içinde doğuracağım tarih için iddalar yapıyorduk son tarih 10 aralık görünüyordu… doktoruma 30 kasıma randevum vardı ve çatı kontrolü yapacaktı. O sabah annemle beraber kahvaltı hazırlarken bir anda bi sıcaklık hissettim ama çok fazla bir su değildi anneme suyum gelmiş olabilir dedim ve hemen doktorumu arayıp bilgi verdim belirlediğimiz hastaneye geçmemi ve beni kontrol etmelerini ona göre aksiyon alacağımızı söyledi. Hastanede açıklığıma bakıldı 1 cm açıklık vardı nst bağladılar sancım yoktu ama az az sürekli suyum geliyordu doktorum eve gidebileceğimi bol yürüyüş ve hareketler yapmamı ılık bir duş alıp akşam 7 gibi tekrar hastaneye geçmemi söyledi bu arada hala az az suyum gelmeye devam etti.. tekrar hastaneye gittiğimde hala sancım yoktu ve hala açıklıkta ilerleme yoktu :/ bebek kanala inmiyordu rahmim incelmemişti ve hala su geliyordu.. doktorum geldi ve durumum stabildi ayrıca çatım müsait değildi suni sancı alsamda bebek kanalda takılıp kalacaktı ama benim ameliyat korkum vardı hayatımda hiç olmamıştım doktorum bunu biliyordu o yüzden bana baskı yapmadı ve beni psikolojik olarak hep rahatlattı.. hatta ben hep eşime eğer doğumda bana bir şey olursa oğlumuz annem ve ablama emanet diyip duruyordum 😂durmadan ağlıyordum kendimi tutamıyordum eşim , ailem ,doktorum bir yandan beni güldürüyordu ama ben hem gülüp hem ağlıyordum sonra dedim tamam daha fazla bebeği riske atmaya gerek yok suyum geliyodu ve enfeksiyona açık hale gelmiştik beni ameliyata hazırladılar ben komple uyutulmak istiyordum ama doktorum bebeğini bilinçli ilk sen gör ve hemde sohbet ede ede bu anın tadını çıkar sen normal istiyordun olmadı en azından böyle olsun dedi ve tamam dedim tüm hazırlıklar bittikten hemen sonra çok beklemeden bebeğim saat 21:32 de çipil çipil bakan gözlerle kucağımdaydı ❤️ hiç bir şey korktuğum gibi olmadı ameliyat boyunca gerçektende çok keyifli geçti ve onu kucağıma verdikleri an kadar keyifli hiç bir an yoktu.. 🥺 şuan canım oğlumla 43 günlük olduk 💙
İster normal ister sezaryen ne şekilde doğursanız doğurun o an sizin en özeliniz ve en unutulmanız oluyor herkesin doğum hikayesi ayrı ve hep en özeli burdan miniklerini bekleyen canım annelere selam olsun bebek nasıl gelmek istiyorsa öyle geliyor 🥰 şimdiden Allah yardımcınız olsun ve sağlıkla mutlulukla bebeğinizi büyütmek nasip olsun ❤️❤️❤️❤️