zeynepaylaipek bence sizi boşuna strese sokmuşlar. Neden derseniz şuan tam 37. Haftadayım. En son geçen hafta 36. Haftamda doktora gittim kilosu 2.400 dü. Doktorum evet kilosu geriden geliyor ama sağlığı yerinde. Öyle tombul bi bebeğin olmasını bekleme minyon dedi. Buna üzüldüm ama, yok geriden geliyo yok Sağlığı şöyle sıkıntı olur filan demedi. Aksine bakın siz bizden kg olarak öndesiniz bile. Bende 1 haftadır kg suna kafamı çok takıyorum yetersiz hissettim kendimi anne olarak çok üzüldüm ilkten ama Rabb im sağlıklı versin önemli olan o dedim sonradan.. çünkü o sabilerin annesi olarak Rabb im bizi seçti ve onlara doğduktan sonra kimse bizim gibi güzel bakaamaz 🌷 Allah izin verirse doğduğu zaman kg sunu alır diye kendimi telkin ediyorum. Doktorunuz “geriden geliyo” vs Diye sizi endişelendirmiş biraz. Bacak boyundaki durumu tam anlamadım sadece. Çünkü banada çok uzun boyluda doğmayacak standart minyon bi bebek dedi.. aslında kg alımlarımız 7. Aya kadar çok düzenli gidiyordu. Ne yazıkki 7. Aydan sonra yavaş kg almaya başladı. Ama sağlıkta sorun olmadığı için elimden geldiğin kafama takmama çalışıyorum. Yani benim ve doktorun bildiği sağlıkta sorun yok. Allah bilir öncelikle. İnşallah yoktur ve doğduktan sonrada olmaz. İçinizi ferah tutun🙏🤲🏻