Başına böyle bişey gelen varmı acaba
5 ocakta kontrole gittim 13 ocağa randevu almıştım az önce msj geldi iptal olmuş randevum 37 haftalık hamileyim cuma günü gitsem randevusuz alırlarmı şuana kadar sadece 1 kez nstye girdim .ayrıca 15 gün sonra randevu verilecek yazıyor🤔