Paw Kızlar 35+3 teyim dün geceden beri karnım taş gibi arada bi 5-10dk anca yumuşuyor. Adet olacakmışım gibi ağrım da var şiddetli değil ama hafif. Bebiş hareketleri de var ama azaldı gibi. Doğum belirtisi mi bunlar 🥺
Aselsmoms Paw magnezyum kullanıyor musun canım eğer bebek hareketlerinde de azalma varsa kontrole git bence nstye de bağlarlar için rahat eder en azından
Paw Aselsmoms kullanıyorum magnezyum bi aksilik çıkmazsa sabah gitcem ama sabaha kadar içim içimi yiyecek gibi
Aselsmoms Paw biraz ayağa kalkıp yürüsen canım eğer geçmezse git çünkü bebek hareketleri de azaldı diyorsun ihmal etme inşaAllah herşey yolundadir 🤲🤍
Paw Aselsmoms gittim bugün çok şükür bi sıkıntı yokmuş. Doğum pozisyonundaydı bayadır ama canı sıkılmış olcak ki ters dönmüş 🥹 ters döndüğü için ağrıların olmuştur dedi büyük olduğu için dönerken zorlar artık ağrı yapar dedi