Dilara34_81 ben de kullandim ama augumentindi benimki. Zarari olsa doktor yazmazdi oyle dusun. Kar zarar arasindaki secimi sizin icin doktorunuz yapmis. Idrar yolu enfeksiyonunu tedavi etmek isteriz mesane bebege cok yakin gibi bir aciklama yapmisti bana da. Tedavi olmamak yani ilaci icmemek bebek icin daha tehlikeli olabilir. Doktorunuza guvenin. Kendimiz bu surecte karar alabilecek yetkinlikte degiliz. Simdiden gecmis olsun