Selam kızlar ben 25kasım da aşılma yaptırdım tutmadı regl oldum olup bittikten sonra bir ay ara verdi doktor o ay içinde regl olmadım 5 gün geciktim beta verdim negatif çıktı neden böyle oluyor anlamadım doktor adet söktürücüde vermedi adet gecikmen uzun değil bir hafta daha olmaz isen gel dedi hiç böyle olmazdım günü gününe olurdum daha önce yaşayan oldumu aranızda