Ydz evet genel olarak memnunum hastane çok temiz işleyişi de hızlı ama hiç doktora denk gelemedim ben hep asistanları baktı güzelce ilgilendi bilgi verdi doğumu da normal olursa genelde ebeler yaptiriyomus aksi bı durum olmadıkça yani burdan okuduklarim kadarıyla oyle